Translate

czwartek, 10 grudnia 2015

Piąteczek i Weekendzik czyli Korkowe Opowieści

Grudniowe w Korku Opowieści
Już grudzień ... czas pędzi jak oszalały ... chociaż powiem szczerze nie wiem dlaczego, tak mu się śpieszy. Ledwo jeden miesiąc się zaczyna już widzę jego koniec, a dni wirują jak na karuzeli. To tyle na temat mojego zadziwienia nad tempem upływającego czasu, zatrzymuję się na chwilę i spoglądając przez pryzmat ulicznego korka snuję codzienne korkowe opowieści. Tydzień, Miesiąc, Poranek, Dzień, Rok znane towarzystwo ... dostrzegam w tym gronie nowe osóbki . Otóż całkiem niedawno dotarło do mnie, że coraz większe        znaczenie zyskuje Weekendzik i Piąteczek.Rozbrykane chłopaczki niewiele mają wspólnego ze swoim starszym rodzeństwem, Weekend i Piątek spoglądają z pobłażaniem na wybryki maluchów wiele im wybaczając. Ja przyznam szczerze już w okolicach Wtorku usłyszałam łobuzerskie pogwizdywanie Piąteczku, no nie miałam mu tego za złe, jego filuterny uśmiech jest zaraźliwy więc odwzajemniłam i mruknęłam pod nosem już niedługo się zobaczymy czyli do zobaczenia w Piątek. Chociaż może zabrzmi to dziwnie, spotkałam malucha już dzisiejszego poranka, zaraz po przebudzeniu z radością powitałam Czwartek, bo myśl że jutro już  Piąteczek zastuka do drzwi dodaje werwy i zapału. Piąteczek to taki króliczek, którego gonię już od Poniedziałku i złapać nie mogę ... bo wpadam  z impetem na Piątek, Weekend i tyle z moich poznawczych zapędów. Dorasta więc Piąteczek z Weekendzikiem w swawolnej atmosferze, nabiera krzepy i mocy, tryskając radością i rozdając obietnice zyskuje zwolenników, fanów i wyznawców ... nim się spostrzegę znajdą pewnie zasłużone miejsce na planie Tygodnia ... nie dziwi więc niepokój z jakim Piątek i Weekend spoglądają na wyczyny i rosnącą popularność nowicjuszy. Piątek i Weekend do tej pory brylowali na salonach relaksu,  wydawało się że palmy pierwszeństwa nikt im  nie odbierze ... a jednak takie cudaki ... Piąteczek i Weekendzik  ... kto by pomyślał ... a jednak ...

wśród Korporacyjnych  Opowieści: 
Romans Tygodnia :
 http://iruchna.blogspot.com/2013/11/romans-tygodnia.html
Niedziela bogata w myśli atrakcyjne : http://pierwszamysl.blogspot.com/2014/08/niedziela-bogata-w-mysli-atrakcyjne.html
Poniedziałkowe Myśli Adekwatne : http://pierwszamysl.blogspot.com/2014/08/poniedziakowe-adekwatne-mysli.html


Kolorowe Smaki Życia


2 komentarze: